A nemzeti alaptantervtől az iskolai nevelő-oktatómunka tervezéséig. Tantervkészítők, tanárképző intézmények és pedagógus továbbképzések számára . Országos Közoktatási Intézet, Budapest. © 1996. 13-16.p.
Pedagógusmesterség az Európai Unióban. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest. © 2007.
Bologna folyamat – ismertető.
Neveléstudomány az ezredfordulón. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.. © 2001.
Az iskolai tudás. Osiris K., Bp., 2. jav. kiad.. © 2002.
Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához . Tankönyvkiadó, Bp.. © 1998.
A tanári tevékenység és a pedagógusképzés új útjai. Gondolat, Budapest. © 2006.
Tanári képesítési követelmények – kompetenciák – sztenderek. In: Demeter Kinga (szerk.): A Kompetencia. Országos Közoktatási Intézet. © 2006.
A tanárrá válás folyamata. Gondolat, Budapest. © 2007.
A pedagógusok pedagógiája. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.. © 2001.
A hazai tanárképzés stratégiai problémái. Pedagógusképzés, (1- 2.). © 2003. 77-87. p.
Pedagógiai tervezés. Comenius Bt., Pécs. © 2004.
A felsőoktatás-pedagógia modern megoldásai. In: Educatio, ISSN 1216-3384 , (8. évf.) 1. sz.. © 1999.
Tankönyvtípusok, tankönyvmodellek. Új Pedagógiai Szemle, 51. 1. sz.. © 2001. 80-88. p.
Folyamattervezés. In: Falus Iván szerk. Didaktika .
Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója . UPSZ 2000/11.. © 2000.
A magyar pedagógusképzés alakulása az elmúlt másfél évtizedben. A pedagógusképzés és a neveléstudomány helyzete hazánkban. TIT, Szeged. © 1988. 143–170. p.
Az európai unió tanárképzési és –tovább képzési politikája. Educatio, 13. évfolyam 3. szám. © 2004. 431-440. p.
Projektoktatás. Gondolat- ELTE , Budapest. © 2003.
A pedagógia egyetemi tudomány jellegének kialakulása és intézményesülése a pesti egyetemen. Magyar Pedagógia, 2. sz.. © 2001. 213-238. p.
Andragógiai curriculum. BDTF, Szombathely . © 2000.
A felnőttképzés néhány elméleti és gyakorlati kérdése. West Hungarian Human Service Office of Szombathely, Szombathely . © 2005.
A tanári szakma Európában: sajátosságok, trendek és aggodalmak. A tanári szakmát érintő reformok: történeti áttekintés (1975–2002). Új Pedagógiai Szemle, 12. sz.. © 2006. 77-88.p.
Tanulható-e a pedagógusmesterség? . Veszprémi Egyetemi Kiadó, Veszprém. © 1996.
Projektmenedzsment. A projektmenedzsment alapjai. © 2006.
A reflektív gondolkodás fejlesztése. Gondolat, Budapest. © 2003.
1993. évi LXXIX. Törvény a közoktatásról.
2001. évi CI. Törvény a felnőttképzésről.
2005. évi CXXXIX. Törvény a felsőoktatásról.
Nemzeti Alaptanterv .
OM-rendeletek az alap- és mesterképzésre vonatkozóan .
E–learning kurzusok, és tananyagok minőségbiztosítási kérdései. Tanulmány, Kézirat Eger. © 2003.
Az egész élethosszon át tartó tanulás és az infokommunikációs technológiák együttes alkalmazásának a nemzetközi, a magyarországi helyzete, jövőbeli lehetőségei. Tanulmány. © 2004.
E-learning megoldások. link ide!. © 2002.
Haditechnikai kutatás-fejlesztés multimédiás egyetemi tananyag. ZMNE. © 2005.
Haditechnikai kutatás-fejlesztés multimédiás egyetemi tananyag. ZMNE. © 2005.
Didaktikai elektromagna? Az e-learning virtuális valóságai. Új Pedagógiai Szemle 2004 54/11.
A Virtuális Akadémia ™ oktatáselméleti megközelítése, és elemzése. Tanulmány, Kézirat Bp.. © 2003.
Új út az oktatásban? A távoktatás. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és Professzorok háza Felsőoktatási Koordinációs Iroda, Bp.. © 1997.
Nagyvállalati e-learning, megoldás a gyakorlatban, avagy konkrét lépések egy virtuális vállalati campus felé. Felnőttképzés 2004 2/1..
A MI-BUSINESS I. és alkalmazásának tapasztalatai, Informatikai alkalmazások . Neumann János Számítógéptudományi Társaság VI. Országos Kongresszusa, Siófok, 1995. május 28-31..
Készen állunk-e a távoktatás bevezetésére? . Humán Szemle 2004/2-3-4..