Irodalom és forrás jegyzék

Fináczy Ernő. Didaktika. Bp. Studium . © 1935. 102.p.

Falus Iván (szerk.). Didaktika. Bp. Tankönyvkiadó. © 1998. 283.p.

Csoma Gyula. Tanuláselméletek és tanulási stratégiák.

vissza

Ballér Endre . A nemzeti alaptantervtől az iskolai nevelő-oktatómunka tervezéséig. Tantervkészítők, tanárképző intézmények és pedagógus továbbképzések számára . Országos Közoktatási Intézet, Budapest. © 1996. 13-16.p.

Bábosik István - Torgyik Judit . Pedagógusmesterség az Európai Unióban. Eötvös József Könyvkiadó, Budapest. © 2007.

Oktatási és Kulturális Minisztérium - Magyar Universitas Programjának honlap cikke . Bologna folyamat – ismertető.

Csapó Benő - Vidákovich Tibor. Neveléstudomány az ezredfordulón. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.. © 2001.

Csapó Benő (szerk.). Az iskolai tudás. Osiris K., Bp., 2. jav. kiad.. © 2002.

Falus Iván (szerk.) . Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához . Tankönyvkiadó, Bp.. © 1998.

Falus Iván. A tanári tevékenység és a pedagógusképzés új útjai. Gondolat, Budapest. © 2006.

Falus Iván. Tanári képesítési követelmények – kompetenciák – sztenderek. In: Demeter Kinga (szerk.): A Kompetencia. Országos Közoktatási Intézet. © 2006.

Falus Iván (szerk.) . A tanárrá válás folyamata. Gondolat, Budapest. © 2007.

Golnhofer E. - Nahalka I. (szerk.) . A pedagógusok pedagógiája. Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp.. © 2001.

Hunyady György. A hazai tanárképzés stratégiai problémái. Pedagógusképzés, (1- 2.). © 2003. 77-87. p.

Hunyady Györgyné–M. Nádasi Mária . Pedagógiai tervezés. Comenius Bt., Pécs. © 2004.

Járainé Bődi Györgyi - Szabó Péter - Torgyik Judit. A felsőoktatás-pedagógia modern megoldásai. In: Educatio, ISSN 1216-3384 , (8. évf.) 1. sz.. © 1999.

Karlovitz János. Tankönyvtípusok, tankönyvmodellek. Új Pedagógiai Szemle, 51. 1. sz.. © 2001. 80-88. p.

Kotschy Beáta . Folyamattervezés. In: Falus Iván szerk. Didaktika .

Kőrösné Mikis Márta. Az innovatív pedagógiai gyakorlat definíciója . UPSZ 2000/11.. © 2000.

Ladányi Andor. A magyar pedagógusképzés alakulása az elmúlt másfél évtizedben. A pedagógusképzés és a neveléstudomány helyzete hazánkban. TIT, Szeged. © 1988. 143–170. p.

Milotay Nóra . Az európai unió tanárképzési és –tovább képzési politikája. Educatio, 13. évfolyam 3. szám. © 2004. 431-440. p.

M. Nádasi Mária. Projektoktatás. Gondolat- ELTE , Budapest. © 2003.

Németh András. A pedagógia egyetemi tudomány jellegének kialakulása és intézményesülése a pesti egyetemen. Magyar Pedagógia, 2. sz.. © 2001. 213-238. p.

Némethné Tóth Ágnes . Andragógiai curriculum. BDTF, Szombathely . © 2000.

Némethné Tóth Ágnes . A felnőttképzés néhány elméleti és gyakorlati kérdése. West Hungarian Human Service Office of Szombathely, Szombathely . © 2005.

Nyírő Zsuzsanna . A tanári szakma Európában: sajátosságok, trendek és aggodalmak. A tanári szakmát érintő reformok: történeti áttekintés (1975–2002). Új Pedagógiai Szemle, 12. sz.. © 2006. 77-88.p.

Sallai Éva . Tanulható-e a pedagógusmesterség? . Veszprémi Egyetemi Kiadó, Veszprém. © 1996.

Számadó Róza . Projektmenedzsment. A projektmenedzsment alapjai. © 2006.

Szivák Judit. A reflektív gondolkodás fejlesztése. Gondolat, Budapest. © 2003.

1993. évi LXXIX. Törvény a közoktatásról.

2001. évi CI. Törvény a felnőttképzésről.

2005. évi CXXXIX. Törvény a felsőoktatásról.

Nemzeti Alaptanterv .

OM-rendeletek az alap- és mesterképzésre vonatkozóan .

Forgó Sándor – Hauser Zoltán – Kis Tóth Lajos. E–learning kurzusok, és tananyagok minőségbiztosítási kérdései. Tanulmány, Kézirat Eger. © 2003.

Gegesi Kiss Pál – dr. Mlinarics József – dr. Soltész Péter – Udvardi–Lakos Endre. Az egész élethosszon át tartó tanulás és az infokommunikációs technológiák együttes alkalmazásának a nemzetközi, a magyarországi helyzete, jövőbeli lehetőségei. Tanulmány. © 2004.

Hídvégi Péter. E-learning megoldások. link ide!. © 2002.

Kende György – Seres György. Haditechnikai kutatás-fejlesztés multimédiás egyetemi tananyag. ZMNE. © 2005.

Kende György – Seres György. Haditechnikai kutatás-fejlesztés multimédiás egyetemi tananyag. ZMNE. © 2005.

Komeczi Bertalan. Didaktikai elektromagna? Az e-learning virtuális valóságai. Új Pedagógiai Szemle 2004 54/11.

Kovács Ilma. A Virtuális Akadémia ™ oktatáselméleti megközelítése, és elemzése. Tanulmány, Kézirat Bp.. © 2003.

Kovács Ilma. Új út az oktatásban? A távoktatás. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és Professzorok háza Felsőoktatási Koordinációs Iroda, Bp.. © 1997.

Kriván Miklós. Nagyvállalati e-learning, megoldás a gyakorlatban, avagy konkrét lépések egy virtuális vállalati campus felé. Felnőttképzés 2004 2/1..

Noszkay Erzsébet. A MI-BUSINESS I. és alkalmazásának tapasztalatai, Informatikai alkalmazások . Neumann János Számítógéptudományi Társaság VI. Országos Kongresszusa, Siófok, 1995. május 28-31..

Vörös Miklós. Készen állunk-e a távoktatás bevezetésére? . Humán Szemle 2004/2-3-4..