|
folyamatot
| |
|
építményt
| |
|
módszert
| |
|
szokást
|
|
ismeret, jártasság, készség, képesség
| |
|
eljárás, stratégia, út, feladat
| |
|
cél, tartalom, eszköz, szervezési mód
| |
|
tanítás, tanulás, folyamat, követelmény
|
|
módszer, eszköz, szervezési mód
| |
|
cél, tartalom, módszer
| |
|
ismeret, jártasság, készség, képesség
| |
|
tanítás-tanulás folyamat elemei a didaktikai feladatok
|
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
|
az osztály, a csoport
| |
|
a cél, tartalom, módszer
| |
|
az ismeretátadás, gyakoroltatás, rendszerezés-rögzítés, ellenőrzés-értékelés
|
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
|
az osztály, a csoport
| |
|
a cél, tartalom, módszer
| |
|
az ismeretátadás, gyakoroltatás, rendszerezés-rögzítés, ellenőrzés-értékelés
|
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
|
az osztály, a csoport
| |
|
a frontális osztálymunka, a csoporttal, a párban és egyénekkel végzett munka
| |
|
a cél, tartalom, módszer
|
|
a projektmódszer
| |
|
a vita
| |
|
a csoportmunka
| |
|
a prezentációval kísért előadás
|
|
a szemléltetés
| |
|
a demonstráció
| |
|
a csoportmunka
| |
|
a prezentációval kísért előadás
|
|
a vitatkozás
| |
|
az aszimmetrikus viszony
| |
|
a szimetrikus viszony
| |
|
a kritika
|
|
ha van időnk rá
| |
|
ha más módszer nem vezet eredményre
| |
|
ha a tanulók kérik
| |
|
ha a tanár azt szeretné elérni, hogy a tanulók kérdezzenek, felvessék saját problémáikat
|