folyamatot
| |
építményt
| |
módszert
| |
szokást
|
ismeret, jártasság, készség, képesség
| |
eljárás, stratégia, út, feladat
| |
cél, tartalom, eszköz, szervezési mód
| |
tanítás, tanulás, folyamat, követelmény
|
módszer, eszköz, szervezési mód
| |
cél, tartalom, módszer
| |
ismeret, jártasság, készség, képesség
| |
tanítás-tanulás folyamat elemei a didaktikai feladatok
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
az osztály, a csoport
| |
a cél, tartalom, módszer
| |
az ismeretátadás, gyakoroltatás, rendszerezés-rögzítés, ellenőrzés-értékelés
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
az osztály, a csoport
| |
a cél, tartalom, módszer
| |
az ismeretátadás, gyakoroltatás, rendszerezés-rögzítés, ellenőrzés-értékelés
|
a tanítási óra, az extra curicullum, az epoha
| |
az osztály, a csoport
| |
a frontális osztálymunka, a csoporttal, a párban és egyénekkel végzett munka
| |
a cél, tartalom, módszer
|
a projektmódszer
| |
a vita
| |
a csoportmunka
| |
a prezentációval kísért előadás
|
a szemléltetés
| |
a demonstráció
| |
a csoportmunka
| |
a prezentációval kísért előadás
|
a vitatkozás
| |
az aszimmetrikus viszony
| |
a szimetrikus viszony
| |
a kritika
|
ha van időnk rá
| |
ha más módszer nem vezet eredményre
| |
ha a tanulók kérik
| |
ha a tanár azt szeretné elérni, hogy a tanulók kérdezzenek, felvessék saját problémáikat
|