|
a csoport tagjai szövetsége a jobb jegy érdekében
| |
|
a csoport tagjai szerepelosztása
| |
|
egyén felelőséggel tartozik a csoportnak
| |
|
nincs egyéni felelősség azt a csoport vállalja magára
|
|
csoport gyűlés
| |
|
csoport szavazás
| |
|
csoport munkaforma
| |
|
az adott foglakozás résztvevői
|
|
a résztvevőknek erőfeszítést kell tenni, nincs csoportvezetői segítség
| |
|
semmiben, mivel itt is a csoportra jellemző munkamegosztás van
| |
|
itt nem kell szerepelni, van csoport szószóló
| |
|
nincs egyéni teljesítmény feloldódik a csoportban
|
|
felszólítja egyenként a résztvevőket
| |
|
kilátásba helyez negatív következményeket, ha a csoport nem teljesít
| |
|
példát mutat, beszél magáról, élményeiről, humoros fordulatokat használ
| |
|
bemutatja egymásnak a csoport tagokat, közösnek gondolt kérdéssel kezd
|
|
bevezetés, tárgyalás, befejezés
| |
|
invokáció, dráma, végkifejlet
| |
|
tréneri prezentáció, csoportmunka, plenáris prezentáció
| |
|
bemutatkozás, szerepkiosztás, munkamegbeszélés, szavazás
|
|
a tréner személye
| |
|
a cselekvésorientált jelleg
| |
|
a résztvevők összetétele
| |
|
az edzés a gyakorlatra
|
|
a tréneri helyzetértékelés, megítélés
| |
|
az önkéntes részvéte, a kényszer hiánya
| |
|
saját élményszerzés
| |
|
csoport dinamikai hatás, irányított tapasztalati tanulás
|
|
nem, mert ezek elveszik a tréning komolyságát
| |
|
nem ezek önálló módszerek
| |
|
igen, de csak előre megbeszélt és beállított helyzet formájában
| |
|
igen, de számolni kell a felnőtt bekapcsolódási nehézségeivel
|
|
a szereplő személyének jó kiválasztása
| |
|
a rendező (csoportvezető) rátermettsége
| |
|
a szerepek csoporton belüli elosztása
| |
|
a mintha helyzet teremtése, gyakorlás tét nélkül
|
|
egy hajótípus szimulálása
| |
|
a jégtörés fizikai munkájának eljátszása
| |
|
ötletroham, kontroll nélküli ötlethalmaz, későbbi csoportosítás
| |
|
az érzelmeket nem mutató résztvevő
|