Orban
Tartalomjegyzék
I. A kocka-játék mint intermediális esemény
II. A szöveg-játék mint intertextuális esemény
III. A szín-játék mint intermediális esemény
Póczek Csilla: Megkonstruálni a véletlent
Czékus Anita és Magyar Ildikó: Mallarmétól az építészetig
II. A szöveg-játék mint intertextuális esemény
Balogh Zita, Távolságot tolmácsolni (İhsan Oktay Anar regényének intertextuális hálója)
Takács Tímea, Játékban a hagyománnyal – az intertextualitás szerepe Tóth Krisztina szövegeiben
III. A szín-játék mint intermediális esemény
Bús Natália: Mediális összhangzat (Stéphane Mallarmé és Hantai Simon szimfonikus alkotásmódjáról)
Tóth Viktória: A játék kegyetlensége - A „Schilling-módszer” szerepe a hazai színházi gyakorlatban
IV. A játék-film mint intermediális esemény
Csönge Tamás: Szakadás és kötés, Az Adaptáció (2002) című film valóságszintjei
András Csaba: Valóság helyett valóságok -- Szimuláció, önreflexivitás és medialitás az ezredforduló virtuális valóság-filmjeiben
V. A társas-játék mint intermediális esemény
Ferenczy Zsófia, Közösségi tér és önreprezentáció a huszonegyedik században - a facebook és a youtube
Fenyvesi Kristóf, Társasjáték a digitális médiában. A digitális játékok elméletétől a digitális társasjátékokig
A tananyag a követkkező licenc alá esik: Developing Nations 2.0
Mindent megtettünk, azért, hogy a jogvédelem alatt álló ábrák, képek, hivatkozások, források, mozgóképek és animációk közléséhez a jogtulajdonos engedélyét megszerezzük. A kiadó elnézést kér amiatt, ha mégis valami mulasztás történt, továbbá várunk minden ezzel kapcsolatos észrevételt.