Felhasznált irodalom

Bryant, P. és Bradley, L. (1985): Children's reading problems. Basil Blackwell, London.

Gyarmathy, É. (2001): Gondolatok térképe. [Online]. Elérhető:
http://www.diszlexia.hu/mindmaptani.pdf

Gyarmathy, É. (2007): Diszlexia. A specifikus tanítási zavar. Lélekben Otthon Kiadó, Budapest.

Hatt, P. és Nichols, E. (1995): Links in learning. A manual limking second language learning, literacy and learning disabilities. MESE: Consulting Ltd., Ontario.

Kormos, J. és Kontra, E. (2008): Hungarian Teachers' Perceptions of Dyslexic Language Learners. In: Kormos, J. &

Kontra, E. H. (szerk.), Language learners with special needs: An international perspective. Multilingual Matters, Clevendon. 189─213.

Kormos, J. és Mikó, A. (2010): Diszlexia és az idegen-nyelvtanulás folyamata. In: Kormos, J. és Csizér, K. (szerk.): Idegennyelv-elsajátítás és részképesség zavarok. Eötvös Kiadó, Budapest. 49─77.

Kormos, J., Sarkadi, Á. és Kálmos, B. (2010): Részképesség-zavarok és nyelvvizsgáztatás. In: Kormos, J. és Csizér, K (szerk.): Idegennyelv-elsajátítás és részképesség zavarok. Eötvös Kiadó, Budapest. 79─99.

Magyar Köztársaság Országgyűlése (1993): 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról.

Meixner, I. (1993): A dyslexia prevenció, reedukáció módszere. Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Budapest.

Nijakowska, J. (2001): Teaching English as a foreign language to a Polish dyslexic child ─ A case study. Paper presented at the 5th BDA International Conference, University of York, UK.

Peer, L. (1999): What is dyslexia? In: Smythe, I. (szerk.): The dyslexia handbook. Reading: BDA, Reading.62.

Ranschburg, P. (1939): Az emberi tévedések törvényszerûségei. Novák Rudolf és Társa, Budapest.

Sarkadi, Á. és Kormos, J. (2010): Diszlexiás diákok és felnőttek tapasztalatai a nyelvtanulás terén. In: Kormos,

J. és Csizér, K (szerk.): Idegennyelv-elsajátítás és részképesség zavarok. Eötvös Kiadó, Budapest. 125─145.

Sarkadi, Á., Kormos, J. és Kontra, E. (2010): Nyelvtanárok a diszlexiáról: Két kérdőíves
vizsgálat tanulságai. In: Kormos, J. és Csizér, K (szerk.): Idegennyelv-elsajátítás és részképesség zavarok. Eötvös Kiadó, Budapest. 145─162.

Schneider, E. és Crombie, E. (2003): Dyslexia and foreign language learning. David Fulton, London.

Selikowitz, M. (1993): Dyslexia and other learning difficulties: The facts. Oxford University Press, Oxford.