Ajánlott irodalom

Irodalom:

1. Arató Ferenc - Varga Aranka (2006): Együtt-tanulók kézikönyve - Bevezetés a kooperatív tanulásszervezés rejtelmeibe (első kiadás PTE BTK, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Pécs., második kiadás (2008.) Educatio Társ. Szolg. Kht.,Budapest.
2. Bárdossy Ildikó: A produktív tanulás főbb összetevői és feltételei In: Vastagh Zoltán: Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában III. JPTE TI. Pécs, 1999. 20-21. o.
3. Bárdossy Ildikó - Dudás Margit.- Pethőné Nagy Csilla - Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetősége a tanárképzésben, Pécsi Tudományegyetem, Pécs.
4. Benda József (1986): Kiscsoportos tanulásszervezés modellkísérlet. Budapest, Országos Pedagógiai Intézet
5. Horváth Attila (1994): Kooperatív technikák. Hatékonyság a nevelésben. ALTERN füzetek
7. Budapest, OKI Iskolafejlesztési Központ, 17., 84.
6. Óhody Andrea (2005): Az eredményes tanítási óra jellemzői, Kooperatív tanulási formák a gyakorlatban. Budapest, Új Pedagógiai Szemle 2005/12. 100 -108.
7. Vastagh Zoltán (1999): Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában. III. Az együttműködés kiemelt szerepe a produktív tanulásban. JPTE Tanárképző Intézete, Pécs.
8. Orbán Józsefné (2009): A kooperatív tanulás: szervezés és alkalmazás. Pécs, Orbán&Orbán Bt.
9. Spencer Kagan: Kooperatív tanulás. Ökonet Kft, Budapest, 2001.