Cél, ajánlott irodalom
Célok
Cél:
- Nemzetközi mérések eszközeinek, eredményeinek megismerése: PISA mérések; IEA mérések; TIMSS: Matematika és természettudományos felmérések 10-14 éves tanulóknak; PIRLS: Szövegértési képesség 10 éves tanulóknak.
- Az Országos Kompetenciamérés céljának, eszközeinek megismerése. Az eredmények értelmezése: országos, fenntartói, iskolai, telephelyi jelentések értelmezése. Törvényi háttér.
Felhasznált,
ajánlott irodalom:
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs - Budapest.
http://www.kompetenciameres.hu/
http://ohkir.gov.hu/okmfit/
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs - Budapest.
http://www.kompetenciameres.hu/
http://ohkir.gov.hu/okmfit/