Cél, ajánlott irodalom
Célok
Cél:
Megismerni
Megismerni
- az osztályozás, szöveges értékelés alkalmazásának sajátosságait és lehetőségeit.
- az egyes eszközök használatának előnyeit, hátrányait.
- az értékeléssel szemben támasztott követelményeket: tárgyszerűség (objektivitás), megbízhatóság (reliabilitás), érvényesség (validitás).
Felhasznált,
ajánlott irodalom:
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs – Budapest.
Csapó Benő (1998): Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok? In: Csapó Benő (szerk.): Az iskolai tudás. Osiris Kiadó, Budapest. 39-83. o.
Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem.
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs – Budapest.
Csapó Benő (1998): Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok? In: Csapó Benő (szerk.): Az iskolai tudás. Osiris Kiadó, Budapest. 39-83. o.
Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem.