Cél, ajánlott irodalom

iDevice ikon Célok
Cél:

Megismerni


  • az osztályozás, szöveges értékelés alkalmazásának sajátosságait és lehetőségeit.
  • az egyes eszközök használatának előnyeit, hátrányait.
  • az értékeléssel szemben támasztott követelményeket: tárgyszerűség (objektivitás), megbízhatóság (reliabilitás), érvényesség (validitás).

Felhasznált, ajánlott irodalom:

Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs – Budapest.

Csapó Benő (1998): Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok? In: Csapó Benő (szerk.): Az iskolai tudás. Osiris Kiadó, Budapest. 39-83. o.

Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem.