Cél, ajánlott irodalom
Célok
Cél:
- Megismerni az értékelés módszereit.
- Gazdagítani a hallgatók értékelési eszköztárát a különböző eszközökkel.
- Az információgyűjtés módszereinek tudatosítása.
- Az egyes módszerek alkalmazási sajátosságainak megismerése.
- A módszerkombinációk
lehetőségének, szükségességének tudatosítása.
Felhasznált,
ajánlott irodalom:
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs - Budapest.
Falus Iván (2003, szerk.): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla és Priskinné Rizner Erika (2002): A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécsi Tudományegyetem, Pécs - Budapest.
Falus Iván (2003, szerk.): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.