Kezdőlap
Infoblokk
Lehetséges kérdések és válaszok a curriculumfejlesztéshez
Tartalomjegyzék
Bevezetés
I. CURRICULUM, CURRICULUMELMÉLET ÉRTELMEZÉSE
II. A CURRICULUM MINT TANTERVI MŰFAJ
III. A CURRICULUMFEJLESZTŐ SZAKEMBER (SZAKPEDAGÓGUS) ÉS PEDAGÓGUS KOMPETENCIÁI
IV. A CURRICULUMFEJLESZTÉS ALAPKÉRDÉSEI
V. A CURRICULUMFEJLESZTÉST MEGALAPOZÓ
Fogalmak
Irodalomjegyzék
Digitális dokumentumok
A Nemzeti alaptanterv implementációja
A Nemzeti alaptanterv 2007-es változat
A kritikai gondolkodás fejlesztése
A tanulás tervezése és értékelése.
Az Európai Unió oktatási informatikai stratégiája
Kompetenciafejlesztő oktatási program (pedagógiai rendszer) kerettantervei
Kompetencia alapú oktatási programcsomagok fejlesztése Magyarországon
OECD/DeSeCo
Tanterverk
OECD/DeSeCo
OECD/DeSeCo (Defining and Selecting Key Competencies )program 1997-2002
http://www.oecd.org/dataoecd/47/61/35070367.pdf
http://www.oecd.org/dataoecd/36/56/35693281.pdf
« Előző
|
Következő »