Tartalomjegyzék
Tartalomjegyzék
- Dezső Renáta Anna: A magyarországi cigányság társadalmi inklúziójának lehetséges értelmezési keretei
- Dezső Renáta Anna: Roma/cigány diákok számára létrehozott oktatási intézmények Magyarországon a Rendszerváltás után
- Dezső Renáta Anna: A mobilitás ára - roma/cigány tanulók identitás-formálódása
- Dezső Renáta Anna: Pedagógiai innováció és társadalmi integráció a Gandhi Gimnázium Felnőttoktatási Tagozatán
- Carol S. Dweck: Tudati beállítódás - a siker új pszichológiája.
(Mindset. The New Psychology of Success. New York, Ballantine Books, 2006
- Cristina-Allemann Ghionda: Iskolai interkulturális nevelés. Tanulmány az Európai Bizottság részére, 2008. Kutatási összefoglaló.
(Cristina-Allemann Ghionda: Intercultural Education in Schools. Brussels, European Parliament, 2008)
- Erin Gruwell: A Szabadságírók Naplója. Tanári kézikönyv. Részletek
(The Freedom Writer's Diary Teachers' Guide. New York: Random House Inc. / Broadway Books, 2007)
- Elizabeth Bondy - Dorene D. Ross: A tanár, mint kedvesen követelő
The Teacher as Warm Demander. In: Educational Leadership September 2008 | Volume 66 | Number 1: The Positive Classroom Pages 54-58
- Ron Clark: 55 alapvető nevelési szabály. Munkafüzet. Részletek
(The Essential 55 Workbook. New York: Hyperion, 2004)
- Ron Clark: A kiválóak 11 legfontosabb jellemzője. Részletek
The Excellent 11: Qualities Teachers and Parents Use to Motivate, Inspire, and Educate Children. New York: Hyperion, 2004