Megtestesült mítoszok

Meg vagyok győződve arról, hogy habár nincs egyetlen helyes irány a TI oktatásban, néhány aktuális törekvés szembe megy a rendszerem szellemiségével és megtestesíti a fent vázolt mítoszok valamelyikét. Had említsek néhány alkalmazást, amely megrendít:
iDevice ikon
Kísérletet tenni minden fogalom és tantárgy megtanítására az összes intelligencia felhasználásával
iDevice ikon
A meggyőződés, hogy elegendő csupán végigmenni egy adott intelligencia gyakoroltatásának lépésein
iDevice ikon
Olyan anyagfelhasználás, amelyhez háttérként társul egy intelligencia.
iDevice ikon
Az intelligenciák memóriafokozó eszközként való elsődleges használata.
iDevice ikon
Az intelligenciák egyesítése más kívánalmakkal
iDevice ikon
Az intelligenciák direkt értékelése vagy osztályzása tekintet nélkül a kontextusra és a tartalomra
Miután bemutattam a TI teória egyes problémás alkalmazatásait, hadd tárjak fel a többszörös intelligenciákkal kapcsolatos három másik pozitív lehetőséget, amelyeket az iskolákban használni lehetne (illetve egyes intézmények már így is tettek).