2. feladat
Olvasnivaló
2.1. Kiscsoportokban beszéljék meg az ötleteiket! Keressenek hasonlóságokat, különbségeket az ötleteik között!
2.2. Tegyék közzé az egyes kiscsoportokban összegyűjtött ötleteket, majd elemezzék, értelmezzék, egészítsék ki közösen!
2. Milyen legyen a jó
tanulói értékelés?
Ötletbörze (Lásd: Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 357. o.): Gondolkodjon el azon, hogy milyen legyen a jó tanulói értékelés? Jegyezze le, hogy milyen alapelveket tartana fontosnak!
Ötletbörze (Lásd: Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 357. o.): Gondolkodjon el azon, hogy milyen legyen a jó tanulói értékelés? Jegyezze le, hogy milyen alapelveket tartana fontosnak!
2.1. Kiscsoportokban beszéljék meg az ötleteiket! Keressenek hasonlóságokat, különbségeket az ötleteik között!
2.2. Tegyék közzé az egyes kiscsoportokban összegyűjtött ötleteket, majd elemezzék, értelmezzék, egészítsék ki közösen!