3. feladat
Vita (Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 374. o.): Gyűjtsenek érveket, ellenérveket az osztályozással és szöveges értékeléssel kapcsolatban, majd ütköztessék a véleményeiket! Próbáljanak meg érvelni egyik vagy másik értékelési eszköz mellett!
3.1. Gyűjtsön a táblázatba érveket és ellenérveket az osztályozással, szöveges értékeléssel kapcsolatban!
OSZTÁLYOZÁS |
|
Igen |
Nem
|
SZÖVEGES ÉRTÉKELÉS |
|
Igen |
Nem
|
3.2. Beszéljék meg
párjukkal érveiket, ellenérveiket! Döntsék el egyénileg, hogy melyik értékelési
eszközzel azonosulnak a leginkább!
3.3. Alakítsanak két
csoportot aszerint, hogy az Osztályozást vagy a Szöveges értékelést tartják
inkább célravezetőnek! A két csoportban vitassák meg a legnyomósabb érveket!
3.4. Vitassák meg az
álláspontokat, ütköztessék a véleményeket!
3.5. A vitát követően
lehet csoportot váltani!
3.6. A csoport egy-egy
tagja tartsa meg zárónyilatkozatát!