3. feladat

iDevice ikon Olvasnivaló
3. Osztályozás vagy szöveges értékelés?

Vita
(Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 374. o.): Gyűjtsenek érveket, ellenérveket az osztályozással és szöveges értékeléssel kapcsolatban, majd ütköztessék a véleményeiket! Próbáljanak meg érvelni egyik vagy másik értékelési eszköz mellett!

3.1. Gyűjtsön a táblázatba érveket és ellenérveket az osztályozással, szöveges értékeléssel kapcsolatban!


OSZTÁLYOZÁS

Igen

Nem

SZÖVEGES ÉRTÉKELÉS

Igen

Nem



3.2.
Beszéljék meg párjukkal érveiket, ellenérveiket! Döntsék el egyénileg, hogy melyik értékelési eszközzel azonosulnak a leginkább!

3.3.
Alakítsanak két csoportot aszerint, hogy az Osztályozást vagy a Szöveges értékelést tartják inkább célravezetőnek! A két csoportban vitassák meg a legnyomósabb érveket!

3.4.
Vitassák meg az álláspontokat, ütköztessék a véleményeket!

3.5.
A vitát követően lehet csoportot váltani!

3.6.
A csoport egy-egy tagja tartsa meg zárónyilatkozatát!