Ajánlott irodalom
Irodalom
1. Báthory Zoltán: i. m.; Golnhofer Erzsébet (1998): A pedagógiai értékelés. In Falus Iván (szerk.): Didaktika. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
2. Benda József (2007): Örömmel tanulni, Agykontrol Kiadó, Budapest.
3. Csirmaz Mátyás (1995): Az értékelés problémái I. II. Budapest, Kapcsolat, III. évf. 2/6., 3/6.
4. Csirmaz Mátyás (1996): Gondolatok az értékelés kapcsán. Bp., Fejlesztő Pedagógia 1. 9-16.
5. Knausz Imre: A tanulók értékelése. In Intézményvezetés és közoktatási értékelés. Okker Kiadó, Budapest, 2005.
6. Orbán Józsefné (2009): A kooperatív tanulás: szervezés és alkalmazás. Pécs, Orbán&Orbán Bt.
7. http://www.ofi.hu/tudastar/fejleszto-ertekeles/3-fejezet-fejleszto Megtekintés: 2011.03.02.
1. Báthory Zoltán: i. m.; Golnhofer Erzsébet (1998): A pedagógiai értékelés. In Falus Iván (szerk.): Didaktika. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
2. Benda József (2007): Örömmel tanulni, Agykontrol Kiadó, Budapest.
3. Csirmaz Mátyás (1995): Az értékelés problémái I. II. Budapest, Kapcsolat, III. évf. 2/6., 3/6.
4. Csirmaz Mátyás (1996): Gondolatok az értékelés kapcsán. Bp., Fejlesztő Pedagógia 1. 9-16.
5. Knausz Imre: A tanulók értékelése. In Intézményvezetés és közoktatási értékelés. Okker Kiadó, Budapest, 2005.
6. Orbán Józsefné (2009): A kooperatív tanulás: szervezés és alkalmazás. Pécs, Orbán&Orbán Bt.
7. http://www.ofi.hu/tudastar/fejleszto-ertekeles/3-fejezet-fejleszto Megtekintés: 2011.03.02.