3. VARGA ARANKA: A KOOPERATÍV ALAPELVEK ÉRVÉNYESÜLÉSÉT TÁMOGATÓ STRUKTÚRÁK ÉS SZEREPEK
Arató Ferenc – Varga Aranka (2006): Együtt-tanulók kézikönyve. Pécs: PTE BTK NTI.
Aronson, Elliot – Blaney, Nancy – Stephan, Cookie – Sikes, Jev –Snapp, Mathew (1978): The Jigsaw Classroom. Sage Publications
Aronson Elliot (2009): Columbine után. Budapest: AB OVO Kiadó. 188.
Bárdossy Ildikó - Dudás Margit - Pethőné Nagy Csilla - Priskinné Rizner Terézia (2003): Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában IV, Pécs: Pécsi Tudományegyetem, BTK Tanárképző Intézet.
Bárdossy Ildikó – Dudás Margit (2010): A tanulás tervezése és értékelése. Pécs: Pécsi Tudományegyetem BTK.
Benda József (2002): A kooperatív pedagógia szocializációs sikerei és lehetőségei Magyarországon II. Új Pedagógiai Szemle, 10. 21-30. oldal
Johnson, Roger T.és David W., (1994): An Overview of Cooperative Learning in: J. Thousand, A. Villa and A. Nevin (Eds), Creativity and Collaborative Learning. Baltimore: Brookes Press.
Johnson, Roger T.és David W., Holubec, E. (1990): Circels of Learning. Edina, Minnesota: Interaction Book Company.
Spencer Kagan, Spencer (20010): Kooperatív tanulás. Budapest: Önkonet.
Óhidy Andrea (2005): Az eredményes tanítási óra jellemzői. Új Pedagógiai Szemle 12.
Varga Aranka (2006): Kooperatív tanulás a szakképző intézményekben. Budapest: Nemzeti Szakképzési Intézet.
Varga Aranka (2011): Inklúzió a gyakorlatban In: Bencén Fekete Andrea (szerk.): Lehetőségek és alternatívák a Kárpát-medencében. Kaposvár: Kaposvári Egyetem. 496-503.