7. MRÁZIK JULIANNA: A KOOPERATÍV TANULÁSSZERVEZÉS IMPLEMENTÁCIÓJA A TANÁRKÉPZÉS KURZUSAIN – KÉPZÉSREFLEXIÓ ÉS A VÁLTOZÓ OKTATÓSZEREP
Arató Ferenc – Varga Aranka (2005): A kooperatív hálózat működése. Pécs: PTE BTK, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék.
Arató Ferenc – Varga Aranka (2006): Együtt-tanulók kézikönyve – Bevezetés a kooperatív tanulásszervezés rejtelmeibe első kiadás Pécs: PTE BTK, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék., második kiadás (2008): Budapest: Educatio Társ. Szolg. Kht.
Árki Mariann (2011): Metakognitív tudatosság a tanulás-tanítás folyamatában. Szakdolgozati portfólió. Pécsi Tudományegyetem
Falus Iván (2006): A tanári tevékenység és a pedagógusképzés új útjai. Budapest: Gondolat.
Johnson, D.W., Johnson, R.T., Holubec, E. J. (1998): History of Theory and Research: Social Interdependence Theory. Cooperation in the classroom. Boston: Allyn and Bacon.
Lannert Judit (2004): Hatékonyság eredményesség és méltányosság. Új pedagógiai Szemle, 54. évf. 12.sz. 3-15.
Mrázik Julianna (2010.) A tanárok hangja – Hogyan vélekednek hivatásukról a pedagógusok? Budapest: Ad Librum Kiadó.
Nagy József (2005): A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. Iskolakultúra, 15. évf. 6-7. sz. MIII-MXI.
Zsolnai József – Zsolnai László (1987.): Mi a baj a pedagógiával? Budapest: Tankönyvkiadó Vállalat.