1. feladat
Olvasnivaló
1. Szakmai tudása,
tapasztalata alapján egyénileg készítsen pókhálóábrát a minőségről!
Pókhálóábra: Kezdje el leírni azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyek a minőség szóról eszébe jutnak! Ahogy a gondolatok sorba előjönnek, kezdjen el kapcsolatokat teremteni a megfelelőnek látszó gondolatok között! Írjon le annyi gondolatot, amennyi csak eszébe jut, míg minden lehetőség ki nem merült! Ne döntsön a gondolatokról, mindent írjon le, ami eszébe jut! Ne hagyja abba az írást, ha átmenetileg elakad! Építsen annyi kapcsolatot, amennyi csak lehetséges, ne korlátozza a gondolatok mennyiségét vagy áramlását, sem pedig a létrejövő kapcsolatokat! (Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 322. o.)
Pókhálóábra: Kezdje el leírni azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyek a minőség szóról eszébe jutnak! Ahogy a gondolatok sorba előjönnek, kezdjen el kapcsolatokat teremteni a megfelelőnek látszó gondolatok között! Írjon le annyi gondolatot, amennyi csak eszébe jut, míg minden lehetőség ki nem merült! Ne döntsön a gondolatokról, mindent írjon le, ami eszébe jut! Ne hagyja abba az írást, ha átmenetileg elakad! Építsen annyi kapcsolatot, amennyi csak lehetséges, ne korlátozza a gondolatok mennyiségét vagy áramlását, sem pedig a létrejövő kapcsolatokat! (Bárdossy, Dudás, Pethőné Nagy és Priskinné Rizner, 2002. 322. o.)
1.1. Kiscsoportokban
(plakátra) készítsenek közösen pókhálóábrát arról, hogy, mit tudnak, gondolnak a
minőségről!
1.2. Tegyék közzé az egyes
kiscsoportokban elkészült pókhálóábrákat, majd elemezzék, értelmezzék,
egészítsék ki közösen!