Kezdőoldal
Infoblokk
Tartalomjegyzék
Előszó
1. fejezet: Dezső Renáta Anna: A magyarországi cigányság társadalmi inklúziójának lehetséges értelmezési keretei
2. fejezet: Dezső Renáta Anna: Roma/cigány diákok számára létrehozott oktatási intézmények Magyarországon a Rendszerváltás után
3. fejezet: Dezső Renáta Anna: A mobilitás ára
4. fejezet: Dezső Renáta Anna: Pedagógiai innováció és társadalmi integráció a Gandhi Gimnázium Felnőttoktatási Tagozatán
5. fejezet: Carol S. Dweck: Tudati beállítódás – a siker új pszichológiája.
Beállítódásaink
Miért különbözünk?
Mit jelent mindez számunkra? Tudatunk kétféle beállítódása
Mitől újszerű ez a megközelítés?
Reális énkép
Aranytartalékaink
Termékenyítsük meg tudatunkat!
Tudatunk mozgatórugói. Siker: tanulás vagy okosságunk bizonygatása
A kirakókon túl
Az örökre szóló osztályzat
Potenciál
A kudarc lehetséges értelmezései
Erőfeszítés – különböző tudati beállítódásokban
Elmélet és gyakorlat
Kérdések és válaszok
Képesség és teljesítmény
Beállítódás és iskolai eredmények
A csekély igyekezet szindrómája
Egyenlő esélyek?
Skatulyák, címkék
A dicséret és a pozitív címkék veszélye
Negatív címkék és működési mechanizmusuk
Ábrajegyzék
6. fejezet: Cristina-Allemann Ghionda: Iskolai interkulturális nevelés.
7. fejezet: Erin Gruwell: A Szabadságírók Naplója. Tanári kézikönyv. Részletek
8. fejezet: Elizabeth Bondy, Dorene D. Ross: A tanár, mint kedvesen követelő
9. fejezet: Ron Clark: 55 alapvető nevelési szabály. Munkafüzet. Részletek
10. fejezet: Ron Clark: A kiválóak 11 legfontosabb jellemzője. Részletek
Ábrajegyzék
Ábrajegyzék
Nigel Homes diagramja
« Előző
|
Következő »