Kezdőoldal
Infoblokk
Tartalomjegyzék
Előszó
1. fejezet: Dezső Renáta Anna: A magyarországi cigányság társadalmi inklúziójának lehetséges értelmezési keretei
2. fejezet: Dezső Renáta Anna: Roma/cigány diákok számára létrehozott oktatási intézmények Magyarországon a Rendszerváltás után
Oktatáspolitika
Jogszabályi háttér
Az oktatáspolitika kapcsolatrendszerének modellje és gyakorlata
Kisebbségi oktatási intézmények – rendszer nélkül
Don Bosco Általános Iskola, Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Gandhi Közalapítványi Gimnázium és Kollégium
Kalyi Jag Roma Nemzetiségi Szakiskola, Szakközépiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Kedvesház Kollégium
Collegium Martineum
Dr. Hegedűs T. András Alapítványi Szakiskola, Középiskola, Esti Általános Iskola és Kollégium
Józsefvárosi Tanoda
Kis Tigris Gimnázium és Szakiskola
Dr. Ámbédkar Gimnázium
Feladatok
Ábrajegyzék
Irodalomjegyzék
3. fejezet: Dezső Renáta Anna: A mobilitás ára
4. fejezet: Dezső Renáta Anna: Pedagógiai innováció és társadalmi integráció a Gandhi Gimnázium Felnőttoktatási Tagozatán
5. fejezet: Carol S. Dweck: Tudati beállítódás – a siker új pszichológiája.
6. fejezet: Cristina-Allemann Ghionda: Iskolai interkulturális nevelés.
7. fejezet: Erin Gruwell: A Szabadságírók Naplója. Tanári kézikönyv. Részletek
8. fejezet: Elizabeth Bondy, Dorene D. Ross: A tanár, mint kedvesen követelő
9. fejezet: Ron Clark: 55 alapvető nevelési szabály. Munkafüzet. Részletek
10. fejezet: Ron Clark: A kiválóak 11 legfontosabb jellemzője. Részletek
Ábrajegyzék
Ábrajegyzék
4. ábra: Az oktatáspolitika kapcsolatrendszere (Polónyi–Timár 2005)
vissza
« Előző
|
Következő »